söndag 29 juli 2012

Jamen dåså

I början på sommaren tröttnade jag en smula på mitt singelliv. Anmälde mig kvickt och lätt till 3 dejtingsidor. Eller nåja, profiltexten värktes fram. Rätt plågsamt att försöka skriva om sig själv på ett lagom tilltalande vis, som ändå säger något om ens personlighet. Jag gick in i detta med vidöppna ögon och tänkte att det blir nog kul det här. Chockades svårt av de första mailen. Hade visst råkat kryssa i att jag även sökte "kort romans". Ändrade illa kvickt till enbart "seriöst förhållande" och "vänskap". Efter någon vecka lyckades jag värka fram profiltexten som jag tyckte blev rätt ok med lite humor och öppenhet. Måste nog fila på den igen tror jag...
Blir ju ändå ganska roliga/chockerande/förvånansvärt puckade mail man får så jag tänkte dela med mig av detta här. Om inte annat så är det en bra kanal att få ur sig allt. Mina vänner tröttnar nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar