tisdag 31 juli 2012

Dejter

Jag har varit på 6 dejter varav 3 katastrof-jobbiga. Kan lista dem nedan:
Dejt 1: kille hittad på kulturdejtingsida, verkade väldigt sympatisk men visade sig vara en riktig loser-typ. Så snabbt har jag nog aldrig ätit en lunch. Han åt thaimat med sked och kniv...Katastrof nummer 1 avklarad.
Dejt 2: supertrevlig kille funnen på kulturdejtingsida. Var en trivsam pratstund över ett glas vin och vi har fortfarande mailkontakt. Inget klick dock, men troligtvis en ny vän.
Dejt 3: supertrevlig, vi ska ses igen. Semestrar kom dock i vägen.
Dejt 4: helt vanlig beige snubbe. Ingen fortsättning där men det var en rätt trevlig fika.
Dejt 5: katastrof!!!, oj, vad han inte såg ut som på bilden och ingen person som jag tilltalades det minsta av. Men han tyckte visst att jag var fantastisk. Gillade mina stora fötter... Suck.
Dejt 6: katastrof!! En riktig teknikertyp som tyckte att han var fantastisk. Han beställde ljummen O'boy på caféet.

Nu har jag semester och paus i dejtandet. Mailkontakt har jag med ett par stycken och vi får väl se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar