söndag 30 september 2012

Feeder

Fick just detta inlägg:

"Jag är en feeder. Det betyder att jag tänder på feta tjejer och att se er bli fetare, och uppmana er. Jag undrar därför om du vill bli min "feedee", eller bara prata om det om du gillar fantasin men kanske inte vill göra det på riktigt."

Nu vet ju ni inte hur jag ser ut men jag är verkligen inte fet. Och jag fattar verkligen inte grejen. Varför? Och hur många har han skrivit det här meddelandet till? Kanske inte bara lite lustigt om man skulle vara lite överviktig. Blä.

4 kommentarer:

  1. Hen blir ju f#n provocerad!!! Jädra pucko!

    SvaraRadera
  2. Å herregud va sjukt!! Lite humor dock att han skickade det till dig med tanke på din "siluett"... Haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte klokt faktiskt! Och för mig blir det ju som sagt lite skrattretande men hur många tjejer är inte komplexfyllda över detta också kommer det ett sånt här stolpskott? Fast han kanske inte skickar till alla utan bara till "särskilt utvalda" och där var jag ;)

      Radera