onsdag 8 augusti 2012

As-snygg man!

Fick en flirt av en man. Kollade in hans profil och skrev ett mail. För att riktigt visa vilken intelligent person jag är så svarade jag:

"Jädrar, vad snygg du är!"

Han var ju verkligen as-snygg. Fast kanske inte min typ egentligen. Mörk, musklig kampsportstyp med massa tataueringar. Tänker mig att vi inte har så mycket gemensamt. Men så snygg.
Han svarade:

"tack detsamma ;)"

Rätt rart och jag fick mitt bekräftelsebehov tillfredsställt för den kvällen. Vi mailar lite med varandra. Han bor dock inte i samma stad men är en helt oväntad kontakt. Troligtvis ingen person som jag skulle möta på mitt jobb. Det är ju faktiskt en överraskande kul grej med det här. Att möta människor från helt andra världar än min lilla begränsade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar