måndag 20 augusti 2012

Inspiration

På gratis-sajten Happy Pancake ser man när man fått en besökare och hur många gånger den besökaren kollat in ens sida. Idag hade jag besök från en tjej! På hennes profil står det:

"Killar undanbedes, vänligen men bestämt!"

Jag tycker att det inspirerar till oanade formuleringar på min egen sida. Kanske:
Stolpskott undanbedes, vänligen men bestämt!, eller
Stora idioter som bara vill ligga, håll er undan!, eller
Knasbollar, jag kommer skicka min storebror efter er!

Nja, är nog inte helt nöjd. Får nog fila på det där ett tag. Kanske inte är bra att uppfattas som galen heller? Och även om det verkar lite lättare med en tjej så tror jag att jag satsar på att söka efter en kille trots allt. Men jag känner mig nog lite smickrad av hennes besök.

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Nu har jag läst å läst....detta är det roligaste på läänge. Keep it up, underhåll oss på den andra, lite tristare sidan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillart! :) Och vansinnigt roligt att skriva må jag säga.

      Radera