onsdag 8 augusti 2012

Samma fras

Här har vi någon som tycker att han hittat en användbar fras:

"Gillar din stil starkt tycker den utstrålar något speciellt, du verkar så snäll och kärleksfull på något sätt."

Jag har fått mail av honom på två olika sajter. Kanske han kände igen mig och skrev exakt samma sak igen som för en månad sedan. Eller så är han väldigt, väldigt nöjd med den formuleringen. Jag tippar på det sista alternativet.

Update: han har ordet ärlighet i sitt profilnamn och ser synnerligen lömsk ut.

4 kommentarer:

  1. "Lömsk man söker någon som utstrålar något speciellt". Varför behöver någon berätta att hen är ärlig? Tas inte det för givet?

    SvaraRadera
  2. Ser man lömsk ut kanske man måste poängtera ärligheten?

    SvaraRadera
  3. Jag som trodde att han skrev det speciellt till just mig :-) (Jag hade inte ens fått till bild innan han skrev till mig...) (Och han bodde i andra ändan av Sverige...)

    PS- Kul sida!

    SvaraRadera
  4. Lite desperat kanske? Och här var det också väldigt långt avstånd! Roligt att du gillar sidan, välkommen!

    SvaraRadera