söndag 5 augusti 2012

Välutrustad

Jag söker ju runt en del på dejtingsidorna för att hitta rätt. Man söker på olika kriterier och där brukar jag fylla i längd (jag är rätt lång), bostadsort och ålder. Häromdagen stötte jag på en väldigt tvålfager man i min sökning. I sin presentation poängterade han att det verkligen var han på bilden och att han jobbat som fotomodell. Det kändes som hitte-på, att någon har snott en snygg bild på nätet och använder som sin egen. Bilden är en man som ligger med bar överkropp och kikar rätt in i kameran. Jag slängde iväg ett mail och frågade honom hur det gick för en sådan fager man på dejtingsidan. Han var alltså otroligt snygg. Detta är en del av hans svar:

"Nu ser jag ut som jag gör, super snäll, social, förmögen och väldigt välutrustad.....så blev mitt liv."

Jag svarade (kanske lite drygt?) "Och svår att ta på allvar?". Han svarade att han bara var ärlig. Men om man beskriver sig själv som välutrustad och förmögen (och dessutom super snäll) då har jag ju faktiskt svårt att ta den personen på allvar. Det må ju vara så att han är välutrustad men varför i hela världen ta med det?

Han avslutade med att skriva att han drömmer om ett svenssonliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar