tisdag 25 september 2012

Alltså

Jag fick mail från en kille som i sin profil söker "eventuellt lite bus utomhus". Nåja, han såg ju trevlig ut så jag svarade, också var han ju så bra på att ge komplimanger. Fick frågan om jag ville kolla in hans blogg men han skrev ju också att det var lite porrvarning på den. Okej skrev jag som är lite lagom uttråkad och tänkte att det inte kunde vara så illa. Oj, det kunde det visst. Finns en, för mig, helt okänd värld där ute med exhibitionister. Det var inte bara han på bilderna utan andra hade också skickat in bilder. Jag vill inte ta del av den världen mer.

2 kommentarer:

  1. Hjälp! Och jag som tyckte att en karl med bilder på sig själv naken (familjelyckan dold) var "to much"

    SvaraRadera
  2. Verkligen hjälp! Tänkte väl i mitt stilla sinne att det kunde vara rätt utmanande men här var det verkligen allt, både mannen och en del kvinnor som skickat in egna bilder. Otroligt o-oupphetsande....

    SvaraRadera