söndag 23 september 2012

matchaffinity

För hundra år sedan (eller i alla fall i början på sommaren) så registrerade jag mig på matchaffinity. Jag svarade på hundra frågor (ja, det var det säkert!) om mig själv och svaren matchades ihop med andra personer på sidan. Så man ska få en perfect match. Sedan dissade jag sidan. Verkar ju helt knasigt att bli ihopparad på grund av en sån analys. Också är ju sidan rätt dyr... Häromdagen fick jag dock ett erbjudande om att testa en månad för 199 kr. Aldrig i livet tänkte jag. Sedan fick jag ett mail av en person som jag gärna ville ha lite mer kontakt med så jag betalade i alla fall. Typiskt! Känner mig lite lurad men samtidigt verkar det vara en väldigt trevlig kille som jag fått kontakt med. Får väl försöka se det som att det kan vara värt att undersöka den här sidan och blir det någon dejt så är det en bonus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar