fredag 7 september 2012

Besök

Efter 19-åringens besök var det en lite äldre kille (10 år äldre) som var inne på min profil tre gånger. Hans profilnamn är "milflover" och han ville gärna träffa lite äldre tjejer "för att ha lite skoj ;)". Han kanske får napp, det kan ju funka. Men det funkar inte på mig i alla fall. Fast han kanske bara utvärderade mig på de där tre besöken och jag kanske inte kvalade in som MILF?

Och om man inte känner till MILF-termen så har jag konsulterat Wikipedia för att få en korrekt beskrivning. Kan syfta på några olika saker, däribland dessa:


Moro Islamic Liberation Front, en muslimsk frigörelsegrupp på Filippinerna.

Mother I'd Like to Fuck (eller Mature I'd Like to Fuck), ursprungligen ett begrepp inom porren, och senare etablerat i populärkulturen. Det syftar på en sexig medelålders kvinna.

Han kan ju vara filippin men det är nog troligare att han syftar på förklaring nummer 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar