onsdag 19 september 2012

Här var det glatt!

På Mötesplatsen finns det en rubrik "Nya singlar" som jag kikar in på emellanåt. Oftast är det inte så intressant eftersom de flesta inte har lagt upp bild och har väldigt sparsmakade presentationer i början. Jag kollade kanske på tio presentationer nu när jag kikade in och en väldigt stor del av dem presenterade sig som goa och glada. Här kommer ett litet urval av hur presentationerna började:


"En glad skit"

"Glad, lite envis, social"

"Är en man med ett glatt humör"

"Glad kille som gillar naturen"

"Go kille i Göteborg"

"Här har ni mig, glad, positiv, kul kille"

Men oj, vad mycket glada människor det finns. 6 av 10 är alltså så här positiva och glada. Jag skriver också i min presentation att jag är positiv men skriver en hel del annat också. De här hade ju kanske en rad till om att de är sportiga och gillar att resa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar